Friday, April 22, 2011

当明白这样做, 会让你在下一秒做出让我伤心的决定. 我接受. 我继续. 也许只希望你遇到更好的. 因为我无法真正的接受一切, 也不会带给你每一天的快乐. 因为我无法说服自己要去相信, 所以我选择了跟你吵架. 我不懂如何接受, 也不懂如何相信. 当每一件事都无法让我冷静, 也不能从来. 一件曾经那么甜美的一件事, 为何会忘掉? 一件曾经那么伤心的事, 到如今还是一样会流泪吧? 也许..

*I didn't know then Because I didn't know how to love Because I didn't know how to hold you warmly I didn't know then Because I didn't know how to love I came to leave you alone

No comments: